Dag 7 - motor en massage - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu Dag 7 - motor en massage - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu

Dag 7 - motor en massage

Door: Gherina

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Gherina

22 April 2014 | Nederland, Scheveningen

Vandaag zou de monteur langs komen. Helaas was hij er pas om 16 uur. Hij heeft de hele motor nagekeken en de startmotor meegenomen om hem door te meten. Het contactslot, waarmee gestart wordt, zou ook de oorzaak kunnen zijn. Morgen weten we meer en hopenlijk kunnen we donderdag verder varen. Naar Zeebrugge en dan verder naar de kanaaleilanden of het eiland of Wight.
Ik heb vandaag een masseur bezocht en mezelf een heerlijke massage cadeau gedaan. Was veels te lang geleden :) En ... ik wilde natuurlijk ook niet in de weg lopen :D
Onderweg kwam ik een massagesalon in oprichting tegen en de AdriaanCoenenstraat, zie de foto's.

• 22 April 2014 - 21:17

Marianne:

Heerlijk van die Massage!! En...de Kanaaleilanden....DOEN!!! Herm, Shark en Guernsey hebben wij bezocht en het is er geweldig!

• 22 April 2014 - 22:00

Adriaan En Gherina Koenen:

hee Marianne, prachtig de kanaaleilanden, ik weet het, we zijn al 's op Guernsey, Jersey en Alderney geweest. De wind bepaalt uiteindelijk waar we heen gaan :)

• 23 April 2014 - 08:25

Cor:

Die hebben duidelijk een mooie website nodig!
    Maar dat heb je ze wel verteld...
    Toch???

• 23 April 2014 - 10:28

Adriaan En Gherina Koenen:

Zeker wel Cor, ik heb een briefje bij ze in de bus gedaan :D

• 23 April 2014 - 12:56

Cor:

Denk je dat als je gisteren dag 6 hebt en je noemt hem vandaag weer dag 6, dat je dan een dag terug verdiend? lol

• 23 April 2014 - 13:05

Adriaan En Gherina Koenen:

Hahaha, valt te proberen, toch?!