Dag 8 - nog een dag in Scheveningen - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu Dag 8 - nog een dag in Scheveningen - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu

Dag 8 - nog een dag in Scheveningen

Door: Gherina

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Gherina

23 April 2014 | Nederland, Scheveningen

Inmiddels is het woensdag en we zijn nog steeds in Scheveningen.
De monteur heeft de startmotor doorgemeten en die was helemaal doorgebrand. Waarschijnlijk door het kapotte contactslot, waardoor hij steeds bleef doorstarten.
Het contactslot moest de monteur helemaal uit Ridderkerk ophalen.
Hij was er vanmiddag om half vier en een half uurtje later startte de motor weer. Hij moest wel al zijn kracht en gereedschap te voorschijn toveren om de dynamo los te krijgen. Die zat muurvast.
Aardige en bekwame kerel die monteur, Rolf heet hij.

Morgen kunnen we eindelijk weer verder zeilen. De bestemming is nog steeds Zeebrugge of Vlissingen, bij weinig wind!

Het was trouwens een prachtige dag, we zijn naar het strand geweest en hebben heerlijk van de zon genoten, dat dan weer wel, gelukkig.

• 23 April 2014 - 21:00

Gerrire Bartel1ds:

Jullie beleven al heel wat voor dat jullie echt weg zijn, ik hoop voor jullie dat het nu goed zal gaan.
    En natuurlijk stevige zeebenen. Geniet samen en kom goed weer terug.

hartelijke groet,

Gerrie Bartelds

Adriaan en Gherina

Vanaf half april zeilen Adriaan en Gherina met hun zeilschip 'Zonnekind' naar de Middellandse Zee, tenminste, dat is de bedoeling. De reis zou ook kunnen leiden naar Ierland, Schotland of Zweden.

Actief sinds 14 April 2014