Dag 25 en 26 Guernsey, Sark en grote beslissingen - Reisverslag uit Alderney, Verenigd Koninkrijk van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu Dag 25 en 26 Guernsey, Sark en grote beslissingen - Reisverslag uit Alderney, Verenigd Koninkrijk van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu

Dag 25 en 26 Guernsey, Sark en grote beslissingen

Door: Gherina

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Gherina

11 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Alderney

Zaterdag is voorbij gegaan met uitslapen, wandelen door St Peters Port, lezen en koken.

Zondag zijn we naar Sark gegaan. Een klein eiland voor de kust van Guernsey. Eerst heb je het eilandje Herm en daarachter ligt Sark.

Prachtige plek, we hebben gewandeld en van de bijzondere natuur genoten.
Op Sark mag je alleen alcohol nuttigen als je er eten bij bestelt, dat is bij wet geregeld.

Ook hebben we samen besloten om niet verder naar het zuiden te zeilen, maar langzaam aan weer naar huis te varen.
Helaas wordt mijn zeeziekte niet minder en dat drukt de pret, om het maar ‚s zo uit te drukken.
Reizen is heerlijk om te doen, maar niet als ik me de helft van de tijd beroerd voel. Daarom dit besluit, maar ook het besluit om de zeilboot te verkopen. Met pijn in ons hart, dat wel, absoluut, want Zonnekind is een prachtige boot en helemaal klaar om grote reizen te gaan maken. Soms, ja soms gaan dingen ineens heel anders dan je je had voorgesteld.
Geen reis naar de Middellandse Zee, maar wel een ontdekkingsreis!

• 12 Mei 2014 - 11:40

Cor:

Oooohhh, wat vervelend allemaal!!!
    Dan wordt het op een motorboot ook niet beter.
    Blijft nog het vliegtuig, auto (al dan niet met sleurhut) of op de motor.
    Dat laatste is ook heeel leuk!
    Goede reis terug.

• 12 Mei 2014 - 15:11

Dick Van Rijmenam:

hallo gherina en adriaan,

mijn vriendin en partner josé martin, bergen op zoom zou heel graag contact met jullie willen hebben.

wat is jullie mail-adres en eventueel gsm-nummer zodat zij af en toe met jullie kan communiceren.

zij denkt geregeld aan jullie..........

groeten van josé; 0031-164-238548

dick

• 12 Mei 2014 - 15:23

Dick Van Rijmenam:

hallo gherina en adriaan,

mijn mail adres is dick@sportsnetwork.nl (als het even kan graag hierop communiceren)

mijn vrouw anneliese, die een paar jaar geleden overleden is, heeft josé en mij bijelkaar gebracht.
    anneliese is, meen ik, wel eens bij jullie geweest.

groeten van josé en dick