Dag 47 Laatste Dag, Weer Terug naar Terschelling - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu Dag 47 Laatste Dag, Weer Terug naar Terschelling - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu

Dag 47 Laatste Dag, Weer Terug naar Terschelling

Door: Gherina

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Gherina

01 Juni 2014 | Nederland, Terschelling

Zondag 1 juni

Vandaag officieel de laatste dag van onze zeilreis.
Om 8 uur waren we klaarwakker en hadden we zin om te gaan.
Ik geloof dat we nog nooit zo snel deze afstand hebben afgelegd :)
Normaal gesproken zouden we er zeker 6 uur over doen, van Makkum naar Terschelling, maar we hadden de stroom tegen, dus we verwachten ergens tussen half 3 en 3 aan te komen.
Maar echt, een wonder was het, om half 1 liepen we de haven van Terschelling binnen. Weer Thuis.

Het einde van onze zeilreis naar de Middellandse Zee, die drie maanden zou duren, maar uiteindelijk heel anders verliep dan we planden en een kleine 7 weken duurde.
Maar … wat hebben we het heerlijk gehad!

Heerlijk om ook weer thuis te zijn, bij Karin en Cees. En … onze Gijs, Kees, Bor, Kareltje en last but zeker not least: Frits!

• 02 Juni 2014 - 02:12

Yvonne:

Welkom Thuis...weer lekker genieten van jullie heerlijke huisje op een schitterende plek.
    Leuk om mee te hebben mogen reizen en ik weet het nu helemaal zeker : Never nooit een zeilboot voor mij ( dus...geen echte aardje naar mijn vaartje)
    Lieve groet en een mooie zomer !
    P.s. Mooi op tijd terug voor het Oeral Festival !!!

• 02 Juni 2014 - 08:55

Adriaan En Gherina Koenen:

He lieve Yvonne, Dank voor je welkom. haha, fijn dat we je konden helpen bij het 'zeilen' :) Op dit punt geen aardje naar je vaartje, voor de rest ;P
    Als je in de buurt bent, van harte welkom voor een kop thee, een borrel ....
    lfs Adriaan en Gherina