Dag 38 en 39 Scheveningen en Westervoort - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu Dag 38 en 39 Scheveningen en Westervoort - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu

Dag 38 en 39 Scheveningen en Westervoort

Door: Gherina

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Gherina

25 Mei 2014 | Nederland, Scheveningen

Vrijdag 23 mei hadden we het druk met de voorbereiding voor het feest op zaterdag.
Bezoek aan de kapper en wat kleding gekocht die ook acceptabel is aan wal :)

Zaterdag zijn we per tram en trein afgereisd naar Westervoort, via Arnhem, waar we de kleinkinderen meenamen in de trein naar Westervoort.
Tiny en Riet (broer en schoonzus van Adriaan, mijn zwager en schoonzus :)) waren 50 jaar getrouwd en gaven een groot feest bij Wieleman.
Wat een geweldig feest, vooral de muziek van de 'Nijlpaarden’ was geweldig. Als er nog iemand een leuke band zoekt!

We waren om middernacht weer aan boord, zodat we de volgende dag weer vroeg op pad konden.

Adriaan en Gherina

Vanaf half april zeilen Adriaan en Gherina met hun zeilschip 'Zonnekind' naar de Middellandse Zee, tenminste, dat is de bedoeling. De reis zou ook kunnen leiden naar Ierland, Schotland of Zweden.

Actief sinds 14 April 2014