Dag 36 Vlissingen - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu Dag 36 Vlissingen - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu

Dag 36 Vlissingen

Door: Gherina

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Gherina

22 Mei 2014 | Nederland, Vlissingen

Woensdag 21 mei
We hebben weer ‚voet’ gezet in de Nederlandse Wateren. Vandaag weer vroeg op om op de stroom naar Vlissingen te varen.
Wat een leuke haven heeft Vlissingen toch, heel klein met een hele smalle ingang, waar ook nog eens de snelle boten van de loodsen af en aan varen om de grote schepen naar Antwerpen of Terneuzen te loodsen.
Vanavond zaten we in de gevangentoren te eten toen er ineens een groot schip langs kwam varen. Zo dichtbij, dat het leek alsof hij de wal op kwam.
De vaargeul voor Vlissingen loopt heel dicht bij de kust, wat hele mooie beelden geeft.

• 22 Mei 2014 - 11:19

Toos Koenen:

Welkom weer in nederland.Fijn dat jullie er weer zijn.Tot Zaterdag. Liefs TenT

• 28 Mei 2014 - 17:35

José Martin:

hallo jullie beiden,

net terug van een tien dagen zeeland. niet vlissingen maar aan de overkant.

fijn dat jullie weer in nederland zijn. zoals beloofd bel ik jullie.

indien jullie ook staan te trappelen om bij te kletsen dan 0164-238548.

veel liefs josé

Adriaan en Gherina

Vanaf half april zeilen Adriaan en Gherina met hun zeilschip 'Zonnekind' naar de Middellandse Zee, tenminste, dat is de bedoeling. De reis zou ook kunnen leiden naar Ierland, Schotland of Zweden.

Actief sinds 14 April 2014