Dag 14 - De Pier en een Tattoo - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu Dag 14 - De Pier en een Tattoo - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu

Dag 14 - De Pier en een Tattoo

Door: Gherina

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Gherina

29 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Eerst maar 's lekker uitgeslapen vandaag, we waren gisteren tenslotte zo vroeg op ;)

In plaats van ontbijten aan boord hebben we een Traditional English Breakfast besteld hier in de haven. Nou ja, 1 echte traditional en 1 vegetarische versie.

Daarna met de trolley naar Brighton Pier en over de pier en door de stad gedwaald. Leuke stad. Veel vergane glorie, oude dames met paars,blauw en groen haar, maar ook veel extremen in uiterlijk. Leuk om te zien.
Adriaan heeft een tattoo laten zetten. Ik heb er een stukje van op video gezet, dus jullie kunnen meegenieten.
Ik wilde er zelf ook nog 1 bij nemen, maar ze begrepen mijn Engels niet goed, lol, heb het er dus maar bij gelaten. Bovendien is het nog te koud om een paar dagen op blote voeten door te brengen.

We vinden de UK en contreien toch wel geweldig en we twijfelen of we naar Spanje en Portugal zullen afzakken of toch nog even Ierland aan zullen doen .....

Oh ja, ze hebben hier ook een Primark. Voor degenen die weten wat dat is: jullie weten dan ook meteen wat er dan gebeurt is :D

Adriaan en Gherina

Vanaf half april zeilen Adriaan en Gherina met hun zeilschip 'Zonnekind' naar de Middellandse Zee, tenminste, dat is de bedoeling. De reis zou ook kunnen leiden naar Ierland, Schotland of Zweden.

Actief sinds 14 April 2014