Voorbereidingen - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Terschelling, Nederland van Adriaan en Gherina Koenen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Gherina

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Gherina

14 April 2014 | Nederland, Terschelling

Vandaag en morgen zijn we bezig met de laatste voorbereidingen, zodat we woensdag kunnen vertrekken.
Woensdag zijn de weersvoorspellingen gunstig voor een rustig vertrek. De eerste dag willen we naar Texel gaan, om nog wat kleine dingetjes af te maken, aan te sluiten etc.
Vanaf Texel bepalen we het volgende aanleg- aanvaarpunt.
Krijg er steeds meer zin in, was een beetje vergeten hoe leuk het is op de boot en het water :)

• 15 April 2014 - 11:42

Cor:

Tip: Als je de foto's een naam geeft beginnend met de datum alsvogt:
    2014-04-15 Boot in haven.jpg
    staan ze straks allemaal mooi in volgorde en is er later heel eenvoudig een boek of presentatie van te maken.

Veel plezier en behouden vaart!!

Adriaan en Gherina

Vanaf half april zeilen Adriaan en Gherina met hun zeilschip 'Zonnekind' naar de Middellandse Zee, tenminste, dat is de bedoeling. De reis zou ook kunnen leiden naar Ierland, Schotland of Zweden.

Actief sinds 14 April 2014